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Posté : 16 mars 2010, 15:29
par Kilou
Moi j'ai recu un mail de blizzard me disant que me compte wow avait bien été modifié, et que si j'avais pas fait de changement il fallait vite que je click sur le lien pour entrer mon compte et mon pass.

Le souci c'est que j'ai jamais joué à wow xD

Posté : 16 mars 2010, 17:43
par sabreoclair
La Poste c'est vraiment du Service Publique . :roll:
ils sont FAI ?? :sleepy:

Posté : 17 mars 2010, 10:39
par dam
Moi j'ai recu un mail de blizzard me disant que me compte wow avait bien été modifié, et que si j'avais pas fait de changement il fallait vite que je click sur le lien pour entrer mon compte et mon pass.

Le souci c'est que j'ai jamais joué à wow xD
:biggrin: :biggrin: vite va te créer un compte et clique sur le lien

Posté : 17 mars 2010, 11:42
par Kilou
En général je met des login genre f**kurmom avec des pw genre ownednaabs xD

Posté : 18 mars 2010, 19:20
par Kilou
World of Warcraft -> Legal -> End User License Agreement and Section 8 of the Terms of Use: Blizzard Entertainment -> Legal -> Terms of Use A 3-hour probationary suspension is pending on this account, awaiting confirmation from a specialist. A final warning has been issued. The investigation will be continued by the Account Administration team to determine the any further suspensions. If the account in question is found in violation of the EULA and Terms of Use, further action will be taken. Be aware that any additional inappropriate actions may result in the permanent closure of the account. Thank you for respecting our position on this matter. ================================================================================================================== ** We request that you verify your legitimate ownership of the account here: http://www.worldofwarcraft-battle-admin ... tmBlizzard staff will verify your account information submitted in two days, please do not modify your account information during this time . It will not affect your game uptime.If you are unable to successfully verify your password .using the automated system, please contact Billing & Account Services at 1-800-59-BLIZZARD (1-800-592-5499) Mon-Fri, 8am-8pm Pacific Time or at billing@blizzard.com. Account security is solely the responsibility of the account holder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives typically must lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play. Regards, The World of Warcraft Support Team Blizzard Entertainment



Décidement ils m'aiment bien

:biggrin: :biggrin: :biggrin:



Si quelqu'un pourrait m'expliquer comment bloquer cet expéditeur car j'ai beau le marquer comme "tentative de hameconnage" c'est le 3ème que je recois de noreply@blizzard.com , mais en écrivant ca, je me rends compte que l'adresse change à chaque fois car derrière ya (wowaccountadmin@blizzard.com )